Álláshirdetések
Events / Courses
Legfrissebb híreink
Így hat az automatizálás idén a vállalkozásokra
2024.04.20 08:18A gyerekeknek biztonságosabb biciklizni, mint autózni
2024.04.20 04:20Végrehajtja első légi hidrogénkísérletét az EasyJet
2024.04.19 17:17A kecskeméti csapat újabb lépést tett az önvezető rendszerek felé
2024.04.19 16:23Autopro Blog
Autopro a Facebookon
Galériáink
Továbbra is a dízelekre szavaz a Mazda
Van, aki már temeti a hagyományos meghajtást, a japánok viszont a második generációs Skyactiv technológiát is a dízelekre alapozzák.
A Mazda 2011-ben állt elő a tisztább, sportosabb motorokat adó Skyactiv technológiával. Az azóta eltelt időszakban a hagyományos meghajtást egyre több kritika éri, a szigorodó emissziós határértékek is más irányba terelik a legtöbb autógyártó figyelmét – utat tör magának az elektromos, vagy épp az üzemanyagcellás meghajtás.
A Mazda azonban – sokak örömére – továbbra is kicsit másképp gondolkodik, hiszen a Skyactiv 2019-ben esedékes megújítása során továbbra is a hagyományos hajtás kap szerepet. Az autonews.com szerint a cég első embere, Masamichi Kogai továbbra is egy amerikai dízel premierjét tervezi.
A japánok most is a vezetési élményt tartják az egyik legfontosabbnak, és ennek megtartásáért készek áldozatot hozni. A mérnökök mindent megtesznek az emissziós normák betartásáért, ennek megfelelően a szinkronizált Skyactiv már nem csak a motorokra lesz hatással, hanem az egész platformra. A fejlesztés alatt álló új benzinmotor jelenleg 30 százalékkal hatékonyabb, mint jelenlegi, piacon lévő társa.