Álláshirdetések
Events / Courses
Legfrissebb híreink
Új ötletekkel készül a PEngineers a Techtogetherre
2024.04.23 16:18Új szén-dioxid-megkötő módszert tesztelését kezdi meg az OMV-Petrom
2024.04.23 15:24Achim Grewe lesz az Audi Hungaria új pénzügyi igazgatója
2024.04.23 13:22Kibővíti e-autó-komponenseinek gyártását a BMW
2024.04.23 12:16Autopro Blog
Autopro a Facebookon
Galériáink
D-F-U - erre vezet az Audi útja
Stratégiai irányváltásra határozták el magukat a négykarikások, amelynek három pillére: digitalizáció, fenntarthatóság és urbanizáció.
Münchenben vázolta fel saját menedzserei számára az Audi AG vezérkara azt az új stratégiát, amely 2025-öt jelöli meg határpontként. A következő 9 évben autógyártóból mobilitásmárkává kíván válni a vállalat, szem előtt tartva, hogy a Tesla, az Apple és a Google egyaránt folyamatosan törnek előre az Audi fő üzletágaiban.
- Soha nem volt ekkora szükség stratégiai irányváltásra. Mi pedig pontosan tudjuk, hova kell lépnünk - idézi az Audi mobil lap különkiadása Rupert Stadler vezérigazgatót.
A jövő meghódításának reményében új üzleti modellekkel egészíti majd ki hagyományos üzleti tevékenységét, előretörnek az alternatív hajtások (2025-re már ilyen modellek alkotják a kínálat gerincét), ami azonban a legszembetűnőbb, hogy az Audinál radikálisan a városi közlekedés felé fordulnak.
Nem véletlen az urbánus fókusz (U), hiszen a történelem során most először él több ember városban, mint vidéken, s a német OEM szerint a következő évtizedekben a városokban dől el az autóvásárlókért folytatott küzdelem.
Az U mellett ott az F is, a fenntarthatóság pedig nem új elem az Audi kosarában. Az alternatív hajtástechnológiák mellett innovációra, valamint egy zárt fenntarthatósági körforgás kialakítására törekszenek, amely az újrahasznosításban rejlő lehetőségek alaposabb kiaknázását is magában foglalja.
A D aligha igényel magyarázatot, hiszen egyre digitálisabbá válik a mobilitás világa. Az e téren sikeres gigacégek "szeretnék biztosítani maguknak az autó adatai fölötti rendelkezést, hogy ezzel megkaparinthassák ügyfeleinket" - teszi egyértelművé a négykarikás vállalat, hogy harc dúl, ők pedig felveszik a kesztyűt.
Még vonzóbb, intuitívabb lesz a myAudi platform, a holnap modelljeiben alapfelszereltség lesz az Audi connect szolgáltatás, a digitális átállás a folyamatokat is felgyorsítja majd.
Az Audi mindezek tetejébe az ígéri, hogy intelligens rendszerek segítségével azonosítják majd a vásárlók egyedi elvárásait.
Bár nagy meglepetést nem tartalmaznak ezek az irányelvek, érdekes lesz figyelemmel követni a megvalósulásukat.