Álláshirdetések
Events / Courses
Legfrissebb híreink
Közös fejlesztést jelentett be a Siemens és a Mercedes-Benz
2024.04.24 16:25Baleset történt az SK On komáromi akkugyárában
2024.04.24 15:22Akkumulátorgyárat épít a Honda
2024.04.24 13:20Így térülhetnek meg az elektromos targoncák
2024.04.24 12:23Autopro Blog
Autopro a Facebookon
Galériáink
Az elektromos autó ma nem alternatíva?
A BMW-vel ellentétben az Audi belátható időn belül nem jelenik meg a piacon tisztán elektromos hajtású autóval, inkább a hibrid megoldásokra koncentrálnak.
- Az elkövetkező néhány évben még nem lesz piaca egy tisztán elektromos hajtású autónak - jelentette ki Luca de Meo, az Audi marketing igazgatója a Focus magazinnak. A Volkswagen leányvállalata középtávon minden erőfeszítését plug-in hibrid, azaz árammal a hálózatról is tölthető, a robbanómotoros és az elektromos hajtásláncot egyesítő autók fejlesztésére összpontosítja. Az Audi véleménye szerint csak a hibrid technológia képes az elektromos mobilitásnak "teljes értékű vezetési élményt" nyújtani.
Az Audi ebben hisz: hamarosan jön az A3 e-tron (bár nem látszik a képen, a hűtőrácson ott a hálózati töltő csatlakozója, közvetlenül a négy karika mögött) |
A BMW a napokban mutatta be tisztán elektromos hajtású és már idén novemberben a szalonokba kerülő i3 modelljét. A Németországban 35 ezer eurós alapáron induló jármű hatótávolsága egy feltöltéssel 130-160 kilométer körül lesz. Elemzők 25 ezres eladásra számítanak a kocsiból jövőre, ami meglehetősen magas szám ahhoz képest, hogy a Daimler Elektro-Smart modelljéből csak néhány ezret ad el évente.
A BMW új közlekedési korszak kezdetét vízionálja az i3 érkezésével |