Álláshirdetések
Events / Courses
Legfrissebb híreink
Hússzorosára nő a hazai ipar energiatárolói kapacitása
2024.04.25 12:22A Tesla az Airbnb és az Uber kombinációját tervezi a robotaxijaival
2024.04.25 10:23Sikeresebb lenne függetlenként a Porsche?
2024.04.25 09:24„A Magyar Suzuki elkötelezett a munkavállalói iránt”
2024.04.25 08:21Autopro Blog
Autopro a Facebookon
Galériáink
Az autókénál is jobb piacot talált a BMW
A bajor gyártó mostantól nagyobb figyelmet szán a motorkerékpár-divízióra, az évtized végére szeretnék elérni a kétszázezres értékesítést.
Nagy terveket szövöget a BMW motorkerékpárokkal foglalkozó üzletága, írja az Automobilwoche. A BMW Motorrad az elmúlt négy évben 50 százalékos értékesítési növekedést produkáló divíziójának első embere, Peter Schwarzenbauer elmondta, tavaly 137 ezer kétkerekű járművet adtak el, ezt a számot 2020-ra szeretnék kétszázezerre növelni.
A bajorok főleg az amerikai valamint a kínai piacban bíznak. Észak- és Dél-Amerikában a piaci részesedés megduplázását tűzték ki célul, az USÁ-ban ez az adat jelenleg 4 százalék.
Az eladások további növelése érdekében szélesítik a termékkínálatot, növelik a marketingkiadásokat és bővítik a kereskedői hálózatot. Brazíliában új üzemet is nyitnak, a néhány héten belül induló gyárban évente 12 ezer motorkerékpár készülhet.
Az alternatív meghajtású trendekből természetesen a motorok sem maradhatnak ki: a BMW szeptember végén a Párizsi Autószalonon mutatta be 160 kilométeres hatótávolságú elektromos robogóját.