Álláshirdetések
Events / Courses
Legfrissebb híreink
Közös fejlesztést jelentett be a Siemens és a Mercedes-Benz
2024.04.24 16:25Baleset történt az SK On komáromi akkugyárában
2024.04.24 15:22Akkumulátorgyárat épít a Honda
2024.04.24 13:20Így térülhetnek meg az elektromos targoncák
2024.04.24 12:23Autopro Blog
Autopro a Facebookon
Galériáink
Az Audi kínai ügyfeleit nyugtatja
Az Audi AG közölte, megállapodott kínai forgalmazójával, ezzel megoldva a helyi vegyesvállalatok vitáját, ami megzavarhatta volna a gyártó üzletét a világ legnagyobb autópiacán.
Közleményében a prémium kategóriás autógyártó közölte, hogy a kínai FAW csoporttal és a helyi FAW-Volkswagen vegyesvállalattal együtt megállapodást írtak alá az Audi forgalmazóinak tanácsával a négykarikás gyártó jövőbeli kínai üzletének fejlesztésével kapcsolatban.
Ez azonban nem zárja ki a korábban aláírt megállapodását az FAW riválisával, az SAIC kínai autógyártó csoporttal, amely ebből vitát gerjesztett: a megállapodás annak a közös megértésén alapul, hogy hogyan fog találkozni az SAIC és az Audi tervezett együttműködése az összes résztvevő érdekeivel.
– Az Audi AG, az FAW Group és az FAW-Volkswagen végre fogja hajtani 10 éves növekedési tervét, a partnereivel együtt, hogy nyereséges és fenntartható módon fejlessze kínai üzletét – közölte az Audi. – A Volkswagen csoportnak régóta partnere az SAIC, amivel jelenleg a mobilitás megalapozása zajlik. A kiterjesztett gyártási portfólió kiegészítéseként a kétpilléres stratégia biztosítaná a létező forgalmazó hálózatot.
– Ez a meglehetősen konstruktív megállapodás stratégiai mérföldkő az Audi kínai üzleti életében – közölte az Audi eladásokért és marketingért felelős vezetője, Dietmar Voggenreiter. – Ez kitapossa az utat két partnerségi stratégiánknak, és lehetővé teszi számunkra, hogy tovább erősítsük elköteleződésünket Kína felé. Együtt, erős partnerekkel, mi fogjuk alakítani a prémium mobilitás jövőjét Kínában az által, hogy tovább terjesztjük a helyi gyártási és szolgáltatási portfóliónkat, előnyös üzletet biztosítva minden résztvevőnek.
Az Audi szerint a megegyezés a forgalmazókkal magába foglalja a létező eladási hálózat érdekeit az Audi kétpilléres, kínai stratégiájában. Új eladási struktúrát határoznak meg az Audi termékek két partnertől származó, egyesített gyártásával kapcsolatosan.
Egy Reuters interjúban korábban elmondták, hogy a tervezett SAIC társulás felidegesítette az Audi forgalmazóit, akik azt mondták, ez a partnerkapcsolat a jelenlegi forgalmazóknak veszteséget okozna a SAIC-kal szemben a kulcsfontosságú jövőbeli termékekkel tekintetében.
Az Audi az egyik legkeresettebb prémium autómárka, noha egyre nagyobb térvesztésben van a Mercedes-Benzzel, a Lexus-szal és a Cadillac-kel szemben.
Amikor szóba került a társulás az SAIC-kal, még tavaly, az Audi forgalmazói azt mondták, a német vállalat lassan mutat be új termékeket, ezáltal megsértve az eladási növekedést, hatalmas pénzveszteségeket okozva nekik.
A forgalmazók akkor levélben sürgették az Audit, gondolja át véleményét, és garantálja a jogaikat, mielőtt végső döntést hoz.