Álláshirdetések
Events / Courses
Legfrissebb híreink
Új gyártócsarnokot építtet a Szabó Fogaskerékgyártó
2024.04.24 17:18Közös fejlesztést jelentett be a Siemens és a Mercedes-Benz
2024.04.24 16:25Baleset történt az SK On komáromi akkugyárában
2024.04.24 15:22Akkumulátorgyárat épít a Honda
2024.04.24 13:20Autopro Blog
Autopro a Facebookon
Galériáink
Az Ateca és az Alhambra miatt bontottak pezsgőt a Seatnál
2016 első kilenc hónapjában a márka 137 millió euró üzemi eredményt ért el, és ez tizenegyszer magasabb, mint a 2015-ös év azonos időszakában elért 12 millió eurós profit.
Ezen eredmény elérésében a javuló termékösszetétel, ami főként az Ateca kezdeti pénzügyi hatásának tudható be, az Alhambra tartós növekedése, a nagyobb eredmény hozzájárulást hozó modellváltozatok, valamint a költségek csökkentése játszottak közre. A Seat első háromnegyed éves kereskedelmi fejlődése a cég egész története során az adott időszakra vetített legmagasabb forgalmi adatot jelenti. A 2,3 százalékos növekedéssel a spanyol autógyár üzleti bevétele elérte a 6535 milliárd eurót, ez 2015 azonos időszakában 6,388 milliárd euró volt.
Luca de Meo, a Seat elnöke hangsúlyozta: "elégedettek vagyunk az év első kilenc hónapjában elért üzemi eredménnyel. Az Ateca sikere már látható az eredményekben, és azt bizonyítja, hogy történetünk legnagyobb termék offenzívája igen kedvező hatással lesz a márka helyzetének megerősítésére. A Leon, az Ibiza és az Arona lesznek teljesítményünk további mozgatórugói."
Az Ateca bevezetése az év harmadik negyedévében pozitív hatással volt a márka kiszállításaira, így azok 4,5 százalékkal emelkedtek. Idén januártól szeptemberig a piacra került Seatok száma 1,5 százalékkal nőtt, és összességében elérte a 312 900 gépkocsit, míg a tavalyi év azonos időszakában ez 308 400 egység volt. A Leon (+ 7,7%) és az Alhambra (+23%) növekvő kiszállításai, illetve az Ateca közelmúltba történt piaci bevezetése is növelte a márka értékesítéseit, amelyek már a negyedik egymást követő évben mutatnak növekedést. Eddig már 30 000 megrendelést kapott a márka mindeddig egyedüli szabadidő autójára. A piacokat tekintve Törökország (+40 %), Ausztria (+14,7), Svédország (+39,4 %), Lengyelország (+14,3%) és Mexikó (+4,7 %) piacának bővülése is hozzájárult a márka első kilenc hónapban regisztrált növekedéséhez.