Rendezvények / Képzések

2017 május

H
K
Sz
Cs
P
Sz
Szo
1
3
6
7
13
14
20
21
28
30
1
2
3
4

Belső tréner képzés (Train the trainer)

Kezdete: 2017.05.08. 09:00
Vége: 2017.05.08. 17:00
Helye: 1143 Budapest, Semsey Andor utca 25. fszt/1. (Vinçotte irodaház)
Leírás:

A Belső tréner képzés (Train the trainer) képzés leírása:

„A hatásos kommunikáció eszköz. A hatásos kommunikáció tanulható. A hatásos kommunikáció győzelemhez segít, de nem helyettesíti a tartalmat, a felkészültséget és az elkötelezettséget.” Mire vállalkozunk? A szakszerű és széleskörű elméleti összeállításra továbbá gyakorlatok sorozatára támaszkodó tréning célja, hogy a résztvevők lássák, miként lehet szakmai tartalmat hatásosan és eredményesen kommunikálni. Miként lehet egy feladat mögé felsorakoztatni kollégákat majd ott tartani őket. Miként lehet olyan helyzeteket kialakítani, amelyekben úgy kezelik a konfliktusokat, hogy senki sem érzi legyőzöttnek magát.

Kinek ajánljuk:

Azoknak az oktatást végző szakembereknek, akik cégen belül szakmai képzéseket és továbbképzéseket (munkavédelem, munkaegészségügy, környezetvédelem, tűzvédelem, elsősegélynyújtás, stb.) tartanak.

Részletes információ és jelentkezés a Vincotte honlapján.


Inspiráló vezetés

Kezdete: 2017.05.08. 09:00
Vége: 2017.05.08. 16:00
Helye: TEKT Academy, 1116 Budapest, Sopron út 64.
Leírás:

 

A képzés kezdete:            2017.05.08. 09:00

A képzés zárása:             2017.05.10. 16:00

 Mi a képzés célja?

 A résztvevők képesek legyenek támogatni másokat a magasabb motivációs szint elérésében, tehetségük kibontakoztatásában, önálló, kreatív munkavégzésükben. Továbbá cél, hogy a résztvevők képesek legyenek a munkatársak tudásához és motivációs szintjéhez megválasztani a legmegfelelőbb vezetési stílust.

Kiknek ajánljuk?

Azoknak ajánljuk a képzést, akik vezető pozícióban dolgoznak, illetve akik munkájuk során csoportokkal, csapatokkal foglalkoznak.

Amire biztosan rávilágítunk a tréningen:

  • Hogyan lehet megteremteni a kapcsolatot az általuk irányított csapat erőfeszítései és a szervezet döntő fontosságú célkitűzései között?
  • Hogyan tudjuk kiaknázni a csapatukban dolgozó minden munkatárs képességeit, lehetőségeit?
  • Hogyan lehet összehangoltan működtetni a szervezetet, és bizalmi légkört kialakítani?
  • Hogyan építhetünk bizalmat?
  • Hogyan tisztázhatjuk a célokat?
  • Hogyan hangolhatunk össze rendszereket?
  • Hogyan aknázhatjuk ki a tehetséget?
  • Hogyan tisztázhatjuk magunkban a vezetői szerepünket?
  • Mik a legfontosabb készségek és tulajdonságok a vezetői munkában?

 

A képzés tananyagegységei:

  1. modul: Vezetői működés
  2. modul: Vezetői önismeret, csoportok vezetése, interperszonális képességfejlesztés
  3. modul: A vezetői szerep, vezetési módszertan

A képzés időtartama: 3 nap

 

A képzésről bővebb tájékoztatást talál a TEKT honlapján.

Elérhetőségeink:

E-mail: kepzes@tekt.hu

Telefonszám: +36-1-7822883


QMS – TÜV Minőségirányítási specialista

Kezdete: 2017.05.08. 09:00
Vége: 2017.05.08. 16:00
Helye: 1118 Budapest, Dayka Gábor u. 3. Hotel Rubin**** (TEQUA Kft.)
Leírás:

Az ISO 9001:2015 szabvány változásokat hoz a folyamatgazdák, területvezetők minőséggel kapcsolatos felelősségében. Az új szabályozásban hangsúlyos elemként jelennek meg a folyamatok céljai, azok mérése és elérése, és a célok elérését fenyegető kockázatok azonosítása és kezelése. A folyamatokhoz szükséges kompetenciák meghatározása és e kompetenciák képzéssel való lefedése is fontos követelmény. Tanfolyamunk nemcsak a minőségirányítási vezetőket készíti fel a feladatuk betöltésére, de a vezetőség többi tagjának is fontos információkkal és módszerekkel szolgál a folyamatuk minőségének és hatékonyságának fejlesztéséhez, valamint a 9001-es szabványból adódó feladataik ellátásához.

Főbb témák: Mit várhatunk az új ISO 9001:2015-től? (A folyamatfelelősök feladatai, megosztott felelősség: minden területvezető / folyamatgazda felel a saját folyamatának a minőségéért, új fejezet: kockázatok kezelése, tudásmenedzsment, fókuszban: célok, folyamatmutatók (PPI/KPI). Termékfelelősség – jogi szabályok a termék/szolgáltatás minőségére vonatkozóan; COPs – Customer Oriented Processes - vevőorientált folyamatok azonosítása; Key Process Indicators – kulcsfolyamat-mutatók azonosítása, és értékelése; folyamatelemzés – folyamatleírási módszerek; prezentációs technikák – munkatársi motiváció fejlesztése; minőségköltségek és tartalékok a rendszerben; minőségirányítási dokumentáció és optimalizálás számítógéppel támogatott eszközökkel; TQM, projektmenedzsment, a lean management alapjai – (KANBAN, TPS, JIT, KAIZEN)

 

Részletes információ és jelentkezés a TEQUA Kft. honlapján.



Autóipari eseményt szervez?

Amennyiben eseménynaptárunkból hiányol egy autóiparral kapcsolatos rendezvényt vagy képzést kérjük küldje el nekünk!


Beküldés!
Hírlevél feliratkozás

Kiemelt partnereink