Álláshirdetések
Events / Courses
Legfrissebb híreink
A kecskeméti csapat újabb lépést tett az önvezető rendszerek felé
2024.04.19 16:23Több ezer Cybertruckot hív vissza a Tesla
2024.04.19 15:22Az USA nyomására Mexikó is keresztbe tesz a kínai autógyártóknak
2024.04.19 14:21Így lesz elég magyar alapanyag az ipar számára
2024.04.19 13:17Autopro Blog
Autopro a Facebookon
Galériáink
Emlékezetes interjúk: nem lehetnek kétségeink afelől, hogy a kormány szeretné ide csábítani a Teslát
Nagy tétek mozognak az elektromos gépjárműfejlesztés globális műhelyeiben, ugyanis aki ebben a megújulásban vezető pozíciót harcol ki magának, az magához irányíthatja a profit nagy részét, és magához kötheti a fejlesztői ágazat nagyjait. A PriceWatershouseCoopers globális tanácsadó cég magyarországi autó-iparági vezetője szerint ez akár egy-két év múlva eldőlhet. Armin Krugot azért kerestük meg, hogy megtudjuk, a tanácsadói világ hogyan látja a szektor szereplői előtt álló kihívásokat, útkeresésüket. Ezt a beszélgetést is érdemes tehát felidéznünk.
- Nagyon nagy a tét a hibrid és az elektromos autók piacán, mert nagy mennyiségekről beszélünk. És mindenki a vezetőülésben akar ülni. Ami érdekes, hogy a Toyota, a Volkswagen ebben az egészben le voltak maradva. A diesel fejlesztések leépítésével még csak követték a tendenciákat, és gigantikus beruházások árán elérték, hogy rentábilis az alternatív fejlesztési irányuk is, bár az iparágban ma nem ők az innovatív srácok. Minden ebbe az irányba tart. A repülésben is hasít az elektromosság, az Airbus a Siemenssel együttműködésben tesztel repülőket azért, hogy később elektromos hajtású kisrepülőket dobhasson piacra. Ez kicsiben ugyanaz, mint ami az autóiparban történik- mondta Armin Krug az interjúban.
A teljes interjúért kattintson IDE!