Álláshirdetések
Events / Courses
Legfrissebb híreink
A kecskeméti csapat újabb lépést tett az önvezető rendszerek felé
2024.04.19 16:23Több ezer Cybertruckot hív vissza a Tesla
2024.04.19 15:22Az USA nyomására Mexikó is keresztbe tesz a kínai autógyártóknak
2024.04.19 14:21Így lesz elég magyar alapanyag az ipar számára
2024.04.19 13:17Autopro Blog
Autopro a Facebookon
Galériáink
Átalakul a friss Knorr-Bremse-leány
Kiepe Electric néven folytatja a Vossloh Kiepe – a névváltoztatás egyszerre eszköze a cégfejlesztésnek és az anyavállalatba történő integrációnak.
Zajlik az élet a Knorr-Bremsénél: tavaly decemberben jött létre az a szerződés, melynek értelmében a fékrendszerek specialistája megszerezte a düsseldorfi székhelyű Vossloh Kiepét, mely a világ számos pontján készít elektromos berendezéseket a piacvezető vasútijármű-, illetve buszgyártók számára. Ezt az új leányvállalatot kereszteli most át a Knorr-Bremse Kiepe Electricre.
A cég átnevezése a következő logikus lépés a sikeres üzletfejlesztés irányába, egyben eszköze az új leányvállalat meglévő konszernstruktúrába való illesztésének, nyilatkozta az anyacég első embere, illetve a vasútijármű-divízióért felelős vezetője. Klaus Deller elmondta, a felvásárlással a cég portfóliójának kiterjesztése volt a cél, hiszen ezentúl a közúti haszongépjárművek gyártói számára is még fejlettebb technológiákat tudnak kínálni. Az akvizíció a haszongépjárművek elektromos rendszereinek fejlődése („okosodása”) miatt természetesen biztató gazdasági kilátásokat is nyit a vállalatcsoport számára.
A Kiepe Electric a hatékony, környezetbarát tömegközlekedési eszközök egyik beszállítója, hiszen fenntartható koncepciójú elektromos rendszerek gyártására specializálódott. Termékeit többek között villamosokba, metrószerelvényekbe, elektromos buszokba építik be, de a vállalat régebbi járművek korszerűsítésére is kínál megoldásokat. A beszállító az In Motion Charging technológiával a trolibuszok felsővezeték nélküli szakaszokon való közlekedését is lehetővé teszi. Az újítás használatával a jármű elektromos buszként közlekedik, majd a kiépített pályára való visszacsatlakozáskor megkezdi az akkumulátorok visszatöltését.
Az 1906-ban alapított vállalat düsseldorfi központjában, illetve hat másik telephelyén összesen hatszáz főt foglalkoztat, árbevétele tavaly kétszázmillió euró volt.