Álláshirdetések
Events / Courses
Legfrissebb híreink
Már dolgoznak a szegedi BYD-gyár építkezésén
2024.04.23 10:21Nőtt a légi áruszállítás mennyisége és díja
2024.04.23 09:20Ezért van mindig dugó az M0-áson
2024.04.23 08:18Autonóm teherautót tesztel valódi forgalomban az MAN
2024.04.23 07:17Autopro Blog
Autopro a Facebookon
Galériáink
Nem akármivel érkezett a Magna Steyr az IAA-ra
Két, elektromos járművek számára készített eszközt mutatott be a beszállító a haszongépjárműveket fókuszba állító németországi kiállításon.
Két új fejlesztést mutatott be a Magna Hannoverben: az egyik egy teljesen új alvázkeret, amit a kamionhirek.hu szerint az osztrák vállalat az elektromos haszongépjárművek számára alakított ki. A hagyományos alkatrészekhez képest 35 százalékkal könnyebb alap segít csökkenteni, vagy akár teljesen eltüntetni az akkumulátorok miatti többletsúlyt, magyarul az e-teherautóknak benzines társaikkal akár megegyező terhelhetőséget biztosít.
Ennél jóval érdekesebb az a hatótávolság növelésére hivatott üzemanyagcella, ami szintén az elektromos járművek használhatóságát segítené. A Magna tesztautója, egy összekerékhajtású, V-osztályos Mercedes eredetileg 90 kilométert képes megtenni saját elektromos hajtásláncával, ám a Magna kiegészítő üzemanyagcellájával ez a táv egészen félezer kilométerig emelkedhet.
A hidrogénnel működő kiegészítő bármilyen elektromos kocsiba beszerelhető. Egyetlen hátránya, hogy a hatótávolság jelentős kibővítéséhez hidrogénkutakra van szükség.