Álláshirdetések
Events / Courses
Legfrissebb híreink
A kecskeméti csapat újabb lépést tett az önvezető rendszerek felé
2024.04.19 16:23Több ezer Cybertruckot hív vissza a Tesla
2024.04.19 15:22Az USA nyomására Mexikó is keresztbe tesz a kínai autógyártóknak
2024.04.19 14:21Így lesz elég magyar alapanyag az ipar számára
2024.04.19 13:17Autopro Blog
Autopro a Facebookon
Galériáink
Japánban terjeszkedik az NNG
További 180 fős bővítést tervez idén a társaság, s még ebben az évben megnyitnák a második magyarországi fejlesztőközpontot. A globális navigációs piac meghatározó szereplője 2013-ban 45 százalékkal növelte forgalmát.
A társaság 2014-ben eddig 40 embert vett fel – adta hírül a Világgazdaság Online Balogh Péterre, az iGO navigációs megoldásokat fejlesztő cég vezérigazgatójára hivatkozva. A cégvezető szerint főként már jelentős tapasztalattal rendelkező szoftverfejlesztőket keresnek, ám frissen végzett informatikusokat és tehetséges szakembereket is várnak a vállalathoz.
Mivel sok, jól képzett munkatársra van szükségük, Budapesten egyre nehezebb biztosítani a megfelelő utánpótlást - ezért a vállalatnál egy vidéki központ létrehozását fontolgatják. Jelenleg a lehetséges célpontok felmérését végzik, de Balogh Péter elmondása szerint még ebben az évben beindítanák az új létesítményt.
A jelenleg 560 főt foglalkoztató társaság komoly erőforrásokat fordít nemzetközi jelenléte erősítésére is. A vállalat jelenleg nyolc irodával rendelkezik világszerte, a többi között Izraelben, Svájcban és az Egyesült Államokban. Emellett Kínában, Indiában és Ausztráliában is autóipari kapcsolatokat épít az NNG. Az idei tervekben szerepel egy japán leányvállalat létrehozása, amit az is indokol, hogy a múlt évben megjelent a távol-keleti szigetország piacára szánt termékük - írja a gazdasági portál.