Best Practice Miért pont az Autopro-n hirdessek állást?

Miért pont az Autopro-n hirdessek állást?

autopro.hu | 2017.03.31 11:11

Miért pont az Autopro-n hirdessek állást?

Az autopro.hu járműipari szakportálon ez év januárban már 104.000 olvasó tájékozódott a világ és Magyarország autóiparának történéseiről, a híreinkhez kapcsolt álláshirdetések iránt pedig egyre nagyobb az érdeklődés.

Hirdetés

A hírek eljuttatása a szakmai közönség számára – akik túlnyomórészt ipari érdeklődéssel bíró mérnökök – aktívan online hírlevelek és névre postázott print magazin formában történik. A tartalmi elemekre egyre nagyobb hatással van az, hogy a gyártók és első körös beszállítók employer branding tevékenységük egyik meghatározó kommunikációs csatornájaként használják az autopro.hu médiát. A megjelentetett cikkek a hozzájuk kapcsolódó álláshirdetéseknek olyan támogatást adnak, amely alapján az olvasó – akár mint álláskereső – dönt az az adott pozícióra való jelentkezést illetően.

Az eddigi tapasztalatok azt mutatják, hogy a közölt egyedi információk több ezres nagyságú olvasó érdeklődését kelti fel akár több témában valamint a kapcsolt álláshirdetések megtekintése megháromszorozódik.

Az employer brandinget erősítő néhány megjelenés:

A fentiekhez kapcsolódó álláshirdetések nézettsége 180-270 között volt. Az autopro.hu-n az álláshirdetések megjelenése egyedülálló, hatékonyságát a százezer feletti szakmai olvasó és a vállalatokról szóló publikációk nagymértékben növelik. A pozíciókra jelentkezés egyszerűen a hirdetésben megadott kapcsolaton keresztül történik közvetlenül az állást hirdetőknél.

Hirdetés

Kiemelt Partnereink